Løypeplan 2023-2024

Den største aktiviteten for Os Turforening er oppkjøring av skiløyper. Oppkjøringen av løypene skjer helt uten offentlig støtte og finansieres med medlemskontingent og annonser i Skiguiden.

BLI MEDLEM

Løypene vil  stor grad gå i eksisterende løypetraseèr som er nærmere beskrevet på undersidene her, samt i løypeguiden som blir gitt ut til alle medlemmer. På grunn av kostnader og kvalitet på løypenettet, har vi i hovedsak prioritert tre «hovedløyper»:

Vi vet det er mange ønsker om skiløyper på ulike steder i kommunen, og vi skal gjøre vårt beste for å få til variasjon.  Følg med her på hjemmesida og på facebook-sida vår. Og ikke minst på www.skisporet.no, der man til enhver tid kan se hvor løypemaskina er.